Co je obsahem návrhu
Pojďme společne nahlédnout pod sukničku vzniku prezentace, kterou dostanete na základě naší schůzky a vašeho zadání a potřeb. Oku klienta by se totiž mohlo zdát, že těchto pár slidů je zábava na dvě hodiny, ale opak je pravdou.
Co vše se tedy promítá do výsledného návrhu a ceny za něj?
- osobní schůzka a dotazy na základě mých dlouholetých marketingových i řemeslných zkušeností
- zápis ze schůzky = podklady ke kreativě různými metodami a postupy, nejčastěji však:
rámování a rozsah projektu
inspirace v řešení u špiček v oboru
tvorba koláže a moodboardu
kreativa (nápad) = 2–3 modely řešení prostoru/situace (nejlevnější–střední–nejdražší)
rešerše dostupnosti a ceny prvků, materiálů, barev pro dané modely
gold picking – vybrání těch nejlepších prvků do jedné varianty v souladu s budgetem, pokud je dohodnuto a odsouhlaseno, vypracovávají se kreativy dvě: levnější Classy a dražší Precious
vypracování prezentace se shrnutím zadání, popsáním konceptu návrhu, moodboard s popisem kombinací barev, elementů, dekorací...
Jednoduché 2D viuzualizace pro nastínění atmosféry a rozsahu změny včetně popisků a případně odkazů na konkrétní produkty a zdroje.kreativa je vždy v souladu se značkou, identitou, strategií nebo alespoň s požadavky na bezpečenost, UX a ergonomii.
zároveň s prezentací posílám i předběžnou kalkulaci celého projektu.
Cena takového návrhu začíná na 10 000 Kč v závislosti na počtu místností, změn, stavu prostoru, délky rešerše a rychlosti dodání.